Reisverslag Schotland 2023

Inleiding Na vorig jaar in Namibië geweest te zijn, besluiten we om dit jaar in Europa te blijven. De keuze voor Schotland is snel gemaakt, gewoon omdat het een fantastisch mooi land is, waar je heerlijk kunt wandelen. Ons doel…

Reisverslag Cinqe Terre 2016

Dag 1 en 2 Vanwege een technisch mankement komen we 1,5 uur later dan gepland aan in Genua. Alhoewel dit een heel klein vliegveld is, duurt het toch behoorlijk lang voordat we onze bagage hebben. Gelukkig staat de bus naar het centrum…

Reisverslag Kroatië 2019

Na een verhuizing in de zomer hadden we zin om in het najaar toch nog even op vakantie te gaan. Uiteindelijk is het Kroatië geworden. Een land dat we in de zomer te warm vinden, maar in september is het…

Afrika

Reisverslag Namibië 2022

Net als in 2018 zijn we dit jaar wederom naar Namibië geweest.Eigenlijk wilde we deze reis een combinatie doen van Namibië en Botswana, maar gezien de onduidelijkheden omtrent Covid19 hebben we gekozen om alleen Namibië aan te doen. Wederom hebben…

Afrika

Reisverslag Namibië 2018

Inleiding Dit jaar zijn we naar Namibië geweest. Hieronder volgt ons reisverslag door het wonderschone Namibië. De foto’s van onze reis staan hier….. Een land dat vooral bekend is vanwege de rode duinen en Etosha, maar wat zoveel meer te…

Geen categorie

Zonnepanelen

Zonnepanelen   Al een tijdje zaten we te kijken naar zonnepanelen. Ondanks ons niet al te hoge verbruik, is het voor ook ons best interessant om zonnepanelen te nemen. Voordelen die wij er in zien zijn: Energiekosten dalen Waarde verhogend…

Nederland

Van Gent 4×4 event – Oss

Van Gent 4×4 event – Oss Zaterdag 7 oktober organiseerde Toyota van Gent uit Ede een 4×4 event op de motorcrossbaan in Oss. We hadden het geluk dat we een Toyota Hilux konden lenen. Volgend jaar gaan we naar Namibië…

Reisverslag en foto’s Azoren 2017

Inleiding Na het zien van een aflevering van 3 op reis, weten we het: we willen naar de Azoren. De Azoren bestaan uit een 9 eilanden, gelegen midden in de Atlantische Oceaan en is onderdeel van Portugal. De eilanden zijn…